top of page

Όνειρο μέσα σε όνειρο - Edgar Allan Poe

Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπο σου! Και τώρα που χωρίζουμε, Άφησε με να σου πω- Ότι οι μέρες μου εκύλησαν μέσα στ'όνειρο Είναι αλήθεια, όπως το'λεγες Αν όμως, η ελπίδα πέταξε Μες σε μια νύχτα η σε μια μέρα, Μες σ'ένα όραμα η μες στο τίποτα, Είναι γι'αυτό λιγότερο χαμένη; Όλα όσα βλέπουμε ή ό,τι φαινόμαστε Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο. Στέκομαι ανάμεσα στο βογγητό Μιας θαλασσόδαρτης ακτής, Και μες στα χέρια μου κρατώ κόκκους χρυσούς της άμμου- Πόσο λίγοι! Κι όμως πως γλιστράνε Από τα δάχτυλα μου και βαθιά πάνε, Καθώς θρηνώ- καθώς θρηνώ! Θεέ μου! Μήπως θα μπορούσα μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα; Θεέ μου!Πως θα κατορθώσω μόνο ένα απ'το ανιλέο κύμα να γλιτώσω; Όλα όσα βλέπουμε η ο,τι φαινόμαστε Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;

Προτεινόμενα
Πρόσφατα
Ετικέτες
Noch keine Tags.
bottom of page