top of page

Ένα αταίριαστο ζευγάρι


«Ξανθομαλούσσα κοπελιά, στην άκρη βάλε την ομπρέλα, στην άκρη βάλε την ομπρέλα...» τραγούδησε ο Κόρτο ενώ βρισκόταν ανάσκελα στην σχεδία του, αγκαλιάζοντας την Λαίδυ Λοβελυ Λοκς με το αριστερό του χέρι.. Η κοπέλα με κλειστά τα μάτια, έσφιξε τα δάχτυλα της στα δικά του και τραγούδησε:

«Για σένα καπετάνιε το λιμάνι αφήνω και στην θάλασσα κολυμπώ, για να είμαι μαζί σου εγώ!»

«Μάλλον έπρεπε να πω, πρώην ξανθομαλλούσα και μακρυμαλούσσα...» είπε ο Κόρτο και χάιδεψε το ξυρισμένο αλλά βαμμένο ροζ κεφάλι της Λαίδυ Λόβελυ Λοκς. «Είναι πολύ απαλά τα μαλλιά σου ακόμα και ξυρισμένα,» της είπε και γέλασαν και οι δύο.

«Ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, μιας και λέμε για τα μαλλιά σου, δεν σου λείπουν τα σκιουράκια σου;»

«Δεν ήταν σκιουράκια, ήταν πιξις, και όχι δεν μου λείπουν. Ένιωθα λες και μου μίλαγε η συνείδηση μου με τριπλή ηχώ. Άσε που οι φωνές τους ήταν πιο δυνατές από την ένταση του mp3 και δεν μπορούσα να ακούσω τους Crass. Τα χάρισα στον Λεοντοκάρδο και ησύχασα!»

«Τι είπες ότι ακούς;»

«Τους Crass,»

«Γκρας; Γρασίδι; Ακούς το γρασίδι να φυτρώνει;» της είπε γελώντας και κρατώντας την κοιλιά του. Η Λαίδυ Λοβελυ Λοκς τον χτύπησε και καλά στο στήθος.

«Αουτς...πόνεσα,» της είπε ο Κόρτο κάνοντας της ματάκια.

«Να το φιλήσω τότε να γιάνει...» είπε. Ανέβηκε επάνω του, άνοιξε το πουκάμισο του και άρχισε να γλύφει και να τσιμπάει τις ρώγες του.

«Ααααχχ... ξέρεις να καυλώνεις αυτόν τον καπετάνιο...»

«Δεν πιστεύω να τελείωσες κιόλας!» είπε κοιτώντας τον με έκπληξη.

«Όχι αγάπη μου. Στις φλέβες μου τρέχει το λάγνο, τσιγγάνικο αίμα της μάνας μου. Αν δεν σε ικανοποιήσω, δεν θα είμαι ικανοποιημένος,» της είπε και άρχισε να την φιλάει τρυφερά στον λαιμό. Έχωσε τα χέρια του μέσα από το φαρδύ κίτρινο τι-σερτ της (με στάμπα το εξώφυλλο από τον μοναδικό δίσκο των Sex Pistols) και έπιασε τα μικρά στήθη της, κάνοντας τις ρώγες της να σκληρύνουν. Εκεί, στην μέση της θάλασσας και του πουθενά ο Κόρτο Μαλτέζε και η πρώην Λαίδυ Λόβελυ Λοκς έκαναν έρωτα, με τα κύματα να τους κουνάνε νωχελικά.

Το απόγευμα βρήκε την Λαίδυ Λόβελυ Λοκς να κάνει κουπί ενώ άκουγε την δισκογραφία των Misfits και τον Κόρτο να καπνίζει ένα στριφτό.

«Ξέρεις, η ιστορία σου, μου θυμίζει τον Μπακούνιν. Γόνος πλούσιας οικογενείας, σε προορίζουν για να προφυλάσσεις το βασίλειο σου, στον ελεύθερο χρόνο σου ασχολείσαι με την φιλοσοφία, παίρνεις μέρος σε πορείες και συναυλίες, σε επικύρησσει η Δούκισα Ρειβεν Γουειβς και σε φυλακίζει. Στην φυλακή αρχίζεις να κάνει παρέα με τους λάθους ανθρώπους και τους παντρεύεσαι,» και χαμογελούσε στραβά ενώ διαπίστωνε ότι του είχε τελείωσε ο καπνός. "Κατάρα!" φώναξε.


Η Λαίδυ Λόβελυ Λοκς καταιδρωμένη από το κουπί, του απάντησε: "Μωρό μου, έχω στο σακίδιο μου καπνό με μυρωδιά βανίλια. Αν μπορείς να τον καπνίσεις καλώς, αλλιώς υπομονή μέχρι το λιμάνι." Ο Κόρτο άνοιξε το σακίδιο της και το ψαχούλευε. Βρήκε παραμάνες, προφυλακτικά που φωσφορίζουν στο σκοτάδι, μια μισοφαγωμένη μπουγάτσα - "Μωρό μου, θα την φας αυτή;" "Μπα, φάτην εσύ" - μπαταρίες, φυλλάδια από φιλοζωικές οργανώσεις και επιτέλους τον πολυπόθητο καπνό. "Βανίλια, βανίλια. Από το καθόλου..."

Με το που άρχισε να καπνίζει το στριφτό του ο Κόρτο άρχισε να βγάζει λαρυγγισμούς σαν να πνίγεται ή να καλεί τον Κθούλου. "Μα τα κέρατα του Μητσοτάκη, τι είναι αυτό το δηλητήριο;" είπε φτύνοντας.

"Χαχαχαχαα, περίμενα μια πιο ουδέτερη αντίδραση, όχι μια τόσο δραματική."

"Γκουχ, γκουχααααρργγχχ, γκουχ. Που την βρήκες αυτήν την μαλακία; Εσύ δεν καπνίζεις."

"Μου τον είχε δώσει να της τον φυλάω η Λολίτα η κολλητή μου στις πορείες."

"Μάλιστα. Γκουχ. Κολλητή στις πορείες αλλά όχι στην ζωή;"

"Στην ζωή και να θέλαμε δεν μπορούσαμε να είμαστε κολλητές. Η Λολίτα είναι φλαουτίστρια σε ένα φεμινιστικό γκοθ συγκρότημα και κάνουν συνέχεια περιοδείες. Για να είσαι κολλητός με κάποιον, πρέπει να περνάτε χρόνο μαζί, να μοιράζεστε στιγμές, να ρουφάτε την ζωή από το ίδιο καλαμάκι."

"Φλαουτίστρια...Εγώ παίζω φυσαρμόνικα. Θες να σου παίξω τη “Μπαλάντα της αλμυρής θάλασσας;"

"Μπα, θα περιμένω να βγει το κόμικ."

"Χα. Πιστεύεις η ιστορία μας θα γίνει γνωστή σε σημείο που θα γίνουμε κόμικ αγάπη μου;"

"Πιστεύω εις ένα καπετάνιο, λατρευτό και αξιαγάπητο, ότι δεν θα με αφήσει μόνη ποτέ και θα είναι δίπλα μου στα εύκολα και στα δύσκολα." του είπε μελιστάλαχτα και αυτός έσκυψε και την φίλησε ενώ έπεφταν επάνω τους τα ειδυλλιακά φώτα του λιμανιού.





(*Τα ονόματα που αναφέρονται στην ιστορία είναι από κόμικς και τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους αντίστοιχους δημιουργούς αυτών.)

Προτεινόμενα
Πρόσφατα
Ετικέτες
Noch keine Tags.
bottom of page